De afgelopen maanden heb ik voor één van mijn opdrachtgevers, reisspecialist GreatLakes Travel, zoekwoorden geïmplementeerd in de website.

En met zeer veel succes, mag ik wel zeggen. De organische zoekresultaten zijn met 92% gestegen ten opzichte van het jaar daarvoor. Men heeft zelfs de SEA tijdelijk stilgezet omdat het aantal aanvragen overweldigend is!SEO succes Dreamwords SEO & Copywriting

De reacties van klanten zijn zeer positief: De teksten op de website worden als zeer informatief, helder en prettig leesbaar ervaren. Dat is natuurlijk fantastisch, want het blijft toch altijd puzzelen om SEO in te passen en tegelijk de tekst zo aantrekkelijk mogelijk te houden.
Deze middelgrote reisspecialist neemt het nu makkelijk op tegen grote giganten en verschijnt keer op keer bovenaan (vaak op de eerste plaats) in de zoekresultaten.

Probeer het zelf maar eens: Tik de woorden ‘Westkust Canada’ in en je ziet GreatLakes Travel op de eerste plaats, onder de betaalde advertenties. En nu zoek je niet eens op de long tail term: reis westkust canada.

Het is wel zo dat de pagina’s actief moeten blijven om op de eerste pagina naar boven te blijven komen. Dat is het volgende advies dat de reisspecialist heeft meegekregen. Ook is er aangeraden om deel te nemen aan verschillende Social Media netwerken. Daar zijn ze nu druk mee bezig.

Ik ben benieuwd wat de toekomst voor dit bedrijf in petto heeft, in ieder geval heb ik een mooie bijdrage geleverd!

Met creatieve groet,
Mirjam